SAMSUN VALİLİĞİ ŞİKAYET HATTI AÇTI

 SAMSUN VALİLİĞİ ŞİKAYET HATTI AÇTI

SAMSUN VALİLİĞİ ŞİKAYET HATTI AÇTI

Samsun Vali Yardımcısı Hakan Kubalı, 'Şikayet Hattı' ile vatandaşların temenni veya şikayetini kayıt altına almayı amaçladıklarını söyledi. Samsun Vali Yardımcısı Hakan Kubalı, Samsun Valiliği olarak hizmete soktukları resmi internet sitelerindeki şikayet hattıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Vali Yardımcısı Kubalı, "Samsun Valiliği'nin internet adresi olan samsun.gpv.tr üzerinden açtığımız "Valilik Şikayet Hattı" portalıyla vatandaşlarımızın ne konuda olursa olsun tüm talep, temenni ve şikayetlerini kayıt altına alarak, gelen talep, temenni veya şikayetleri konularına göre tasnif ederek ilgili birim, müdürlük ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarına iletmek ve cevabını takip edip sonucu başvuru sahibine bildirmekle yükümlüdür. Hiç şüphesiz şu an vatandaşımızın en çok ihtiyaç duyduğu şey dikkate alınmaktır. Biz bu sistemle her bir vatandaşımızı dikkate alarak talep, temenni veya şikayetini kayıt altına almayı amaçlıyoruz" dedi. Kubalı, sorunları çözmeye yönelik oluşturulan Valilik şikayet hattına, Samsun Valiliği resmi web sitesi www.samsun.gov.tr adresinden ulaşılabildiğini sözlerine ekledi.

EN ÇOK OKUNAN HABERLER