Haberler

Samsunlulara 'ulaşım' müjdesi

09 Ocak 2019
Samsunlulara 'ulaşım' müjdesi

Başkan Zihni Şahin, Samsun Büyükşehir Belediyesi olarak tüm Samsun'u kapsayan, ulaşımla ilgili görüş, öneri ve şikayetlerin iletilebileceği 'Ulaşım Çağrı Merkezi' kurulduğunu açıkladı.

Büyükşehir Belediyesi,  Samsun'da daha konforlu ve daha rahat  ulaşımimkanları sunabilmek için çok önemli bir projeyi daha hayata geçirdi. Başkan  Zihni Şahin, "Samsun Büyükşehir Belediyesi olarak, tüm ili kapsayan, ulaşımla ilgili her türlü görüş, öneri ve şikayetlerin iletilebileceği Ulaşım Çağrı Merkezi'miz faaliyete girdi" dedi.

HER TÜRLÜ ÖNERİ VE ŞİKAYETLER

Başkan  Zihni Şahin, Samsunlulara daha kaliteli ve konforlu ulaşım hizmeti verebilmek için oluşturulan Ulaşım Çağrı Merkezi ile ilgili açıklamada bulundu. Çağrı Merkezi'nin yeni yıl ile birlikte faaliyetlerine başladığını duyuran Başkan Şahin, "Çağrı Merkezi'mize vatandaşlarımız ulaşım ile ilgili her türlü görüş, öneri ve şikayetlerini iletebilecek. Böylece ulaşım alanında yaşanan her türlü mağduriyetin önüne geçilmiş olacak" dedi.

ÖZEL TELEFON HATTI

Çağrı Merkezi için 0 850 333 55 55 numaralı hattın devrede olduğunu da açıklayan Başkan Şahin, "Ulaşım ile ilgili her türlü yaşanan aksaklığın iletilebileceği ulaşım Çağrı Merkezi. 07:30 - 22:30 saatleri arasında hizmet verecek. Güzergah ve çalışma saatlerine uyulmaması, elektronik ücret toplama sistemine uygun çalışılmaması, durakta durmayarak yolcu alınmaması gibi konuların tümü için özel oluşturulmuş hattımıza bilgi verilebilecek, şikayette bulunulabilecek. Çağrı Merkezi'ne gelen şikayetler, iletilen sorunlar ise anında Ulaşım Dairesi Başkanlığı tarafından ele alınacak ve çözüme kavuşturulacak" diye konuştu.